פעילויות לילדים בצפון – פינת חי בצפון שכדאי להכיר

סוף השבוע מתקרב ואתם מחפשים פעילויות לילדים בצפון? בחוות הנדיב תמצאו פינת חי בצפון שהיא חוויה קסומה! פעילות מעשירה המחברת בין הילדים לטבע וכוללת מגוון אטרקציות מהנות.

פינת חי בצפון – מתחברים לטבע

הרבה מאוד אנשים שמתגוררים באזור מרכז, שפלה ושרון מגיעים פעמים תכופות לכיוון צפון הארץ ולא בכדי. בצפון הארץ יש המון דברים ומקומות לראות כמו פינת חי בצפון שנקרא – חוות הנדיב אשר מציעים מגוון רחב של פעילויות הכוללות.  תוכלו למצוא אצלנו פינת ליטוף עם חיות המשק המקסימות שכל הילדים אוהבים ואפילו אפשר לעזור לצוות האדיב בהאכלת החיות.

בנוסף, אפשר להתרשם מהגידולים של החווה הכוללים חממות לגידול תותים מלפפונים, חסות, וצמחי תבלין, כמובן שבהדרכת הצוות ניתן לטעום ולהריח ממגוון הגידולים הקיימים. בנוסף לכל אלו, בימים שמגיעים מבקרים (בימי חג ושבתות), ישנן פעילויות של יצירות, הכנת פיתות ופיצות בטבון, קטיף עצמי – בעונה ועוד.

אל תגידו לא ידענו, לא שמענו – חוות הנדיב בזכרון יעקב מחכה לכם!

במרחק נסיעה של ארבעים וחמש דקות עד שעה (תלוי בתנועה) מגיעים למקום מופלא ונהדר שהילדים ישמחו לבלות בו יום שלם של פעילות מגניבות וזאת הזדמנות נהדרת לצאת מהמסכים לטייל ולבלות ביום כיף עם המשפחה הכולל פינת חי. במידה ואתם מחפשים פעילויות כמו פינת חי בצפון, קטיף ירקות בצפון, קטיף עצמי בצפון או פעילויות לילדים בצפון – אנו בחוות הנדיב נשמח לארח אתכם!

חוות הנדיב ממוקמת בזיכרון יעקב המלבלבת. החווה נוחה מאוד לטיולים עם עגלות תינוקות ובכלל במקום מפוזרים רכבים קטנים בצורה של טרקטור עבור הילדים הקטנים שבהם הם יוכלו לנסוע באופן עצמאי ולטייל בחממות ובשבילים ולגלות לבד את הגידולים הרבים והמגוונים שיש בחווה. בחווה יש פינת חי נהדרת עם חיות חביבות ומסקרנות שהילדים יאהבו לאהוב כמו עזים, ארנבונים מתוקים ועוד.

 

לסיכום – יש כל כך הרבה מה לראות ולהכיר בצפון הארץ

החלטתם יחד כל המשפחה שבשבת הקרובה אתם רוצים לצאת מהבית ולעשות משהו בחוץ כמו טיול בצפון, אולי פיקניק, או אולי קטיף עצמי בצפון כדי הילדים יחוו מעט מהי חקלאות ומהיכן מגיעים המלפפונים והחסות שהם מכירים מהכריכים שאתם ההורים מכינים. חוות הנדיב בזיכרון יעקב היא בדיוק המקום המושלם אם אתם מחפשים פעילויות לילדים בצפון.

דילוג לתוכן